Intervju Dragana Zarkov

Milos:Koja deca,konkretno kojih razreda i kojih uzrasta imaju najrazvijenije ekolosko obrazovanje a koja najvecu zelju za obrazovanjem i samom zastitom zivotne sredine?

Dragana Zarkov:Po nasem obrazovanom sistemu je priredjeno da ekolosko obrazovanje u najvecoj meri imaju deca zavrsnih razreda zbog nasavnih predmeta i sadrzaja koji tada izucavaju,a najvecu zelju oni koji imaju najvise prilika da ucestvuju u nekim aktivnostima,ako je na primer u pitanju sadjenje cveca ili akcija ciscenja ,i mislim da deca kada vide sam ucinak svog rada ,onda raste zelja da urade jos nesto,jer nista ne radja bolje od uspeha,a uspeh je sam u sebi kad imamo cisto dvoriste i okolinu,A i ta sama zelja u velikoj meri zavisi od uloga porodice,porodica tu ima veliki znacaj ,jer deca najcesce i najbolje uce po modelu,odnosno ako u samoj porodici imaju clanove koji vode racuna o zastiti zivotne sredine,o reciklazi,higijeni i razvijenosti te ekoloske svesti,dete ce mnogo lakse usvojiti te obrasce ponasanja,jer jedno je kada se u skoli uci o tome,a drugo kada se u samom zivotu to primenjuje,tako da najvece ekolosko obrazovanje imaju deca zavrsnih razreda,a opet ta zelja moze da se razvije kod dece i od predskolskog perioda,kroz nize razrede pa na gore.

    

      

Eko kalendar

Eko škola

Vesti iz sveta

Anketa

Copyright (c) Site Name 2012. All rights reserved.
Designed by olwebdesign.com